MARK Original on Markkinointiliiton tuottamaa sisältöä.
Kuvaus:
Case 100 syytä matkailla Suomessa – Markkinointikampanjan toteutus
100 syytä matkailla Suomessa on kampanja, jossa matkailualan organisaatiot rohkeasti ryhtyivät moderniin markkinointiyhteistyöhön kasvattaakseen kotimaisen matkailun suosiota ja kehittääkseen toimialaa vastaamaan nykyaja haasteisiin. Puheenvuorossa pääset kuulemaan, kuinka toteutettiin kampanja, joka mm. tavoitti sosiaalisen median kautta yli miljoona suomalaista.
Asiantuntija:
Milja Henttonen, viestintästrategi, Drama Queen Communications
Kesto:
20:56
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.