Kuinka onnistut sisältömarkkinoinnissa ostajapersoonien ja ostopolkujen avulla?
Tässä intensiivikoulutuksessa perehdytään sisältöstrategian peruselementteihin eli ostajapersoonien luomiseen sekä ostopolkujen rakentamiseen.
Koulutuksen käydään läpi myös persoonien ja polkujen soveltamista esimerkkien avulla muun muassa vastuullisuusteeman markkinointiin sekä olemassa olevien asiakkaiden sitouttamiseen.
Sisältö:
1. Ostajapersoonat ja ostopolut
2. Ajatusjohtajuus (esimerkkinä vastuullisuus)
3. Asiakkuuden aikainen sisältömarkkinointi (kasvu ja lisämyynti, tekemisen muutos)
Palaute koulutuksesta
”Erinomainen ja käytännönläheinen koulutus. Sain suoraan vastauksia omaan suunnittelutyöhön ja paljon hyviä pointteja sisäisiin keskusteluihin. Koulutus vastasi täydellisesti ainakin omiin tarpeisiini ja odotuksiini, paljon kiitoksia!”
Miksi ostaa koulutus
Saat selkeät työmallit, kuinka teet ostajapersoonat ja ostopolut omaan organisaatioosi ja ymmärrät niiden käyttövoiman markkinoinnin kohdentamisessa tavoitepersooniin. Koulutuksen jälkeen tiedät, miten ja missä kaikkialla ostajapersoona- ja ostopolkuajattelua sekä -työmalleja voit hyödyntää.
Kenelle?
Koulutus sopii erityisesti B2B-markkinoinnin kehittäjille ja toteuttajille. Koulutuksesta on hyötyä myös kaikille, jotka haluavat ymmärtää sisältömarkkinointia syvällisemmin.
Kouluttaja
Katri Tanni, Senior Advisor / Queen of Content Strategy, Differo
Koulutus pidetty
toukokuu 2023
Kesto
2:48:25
Tallenteen hinnat
Jäsen 99 € sis. alv. 25,5 %
Ei-jäsen 199 € sis. alv. 25,5 %
Saat koulutuksen heti käyttöösi
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.