Vastuullisuusviestintä on oma lajinsa – näin konseptointi käytännössä tehdään tehdään
Kun brändi haluaa tehdä itsestään yhteiskunnallisesti vaikuttavan, on yrityksessä opeteltava uusi ajattelu- ja toimintatapa. Tässä koulutuksessa käydään läpi menestyneen vastuullisuusviestinnän prosessia ja konkreettisia työkaluja, joiden avulla onnistunut markkinointi ja viestintä luodaan.
Palaute koulutuksesta
”Loistava tilaisuus päästä kurkistamaan konseptien taakse, miten edelläkävijät tekevät vastuullisuusviestintää. Iso plussa myös työkaluista ja arjen havainnoista!”
Miksi ostaa koulutustallenne?
Saat konkreettisia työkaluja onnistuneen ja eri sidosryhmiä kiinnostavan ja sitouttavan vastuullisuusviestinnän ja -markkinoinnin tekemiseen.
Kenelle?
Koulutus on suunniteltu ensisijaisesti markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijoille ja johtajille. Sisällöstä on hyötyä myös niille, jotka haluavat ymmärtää aihetta syvemmin.
Kouluttajat
Steve Brown & Anu Ubaud, perustajaosakkaat, United Imaginations
Koulutus pidetty
helmikuu 2024
Kesto
2:40:27
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Tallenteen hinnat
Jäsen 99 € sis. alv. 25,5 %
Ei-jäsen 199 € sis. alv. 25,5 %
Saat koulutuksen heti käyttöösi
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.