Mitä brändistrategian tekeminen käytännössä vaatii ja kuinka sitoutat eri sidosryhmät mukaan?
Tässä intensiivikoulutuksessa käydään läpi brändistrategiaprosessin pääpiirteet, vaiheet ja lopputulokset. Koska työstöön lähteminen vaatii paljon sisäiseltä myynniltä, syvennämme ymmärrystäsi sitouttamisen ja tavoiteasetannan merkityksestä lopputulosta ajatellen. Koulutuksessa annetaan lisäksi tukea siihen, miten saat perusteltua investoinnin johdolle.
Sisältö
1. Sisäinen sitouttaminen, tavoitasetanta ja kumppanin valinta
2. Brändistrategiaprosessi, työkalut ja lopputulokset
3. Brändi arvontuottajana – Näin kommunikoit investoinnin johdolle
Palaute koulutuksesta
”Kiitos mukavasta koulutuksesta! Koulutuksesta sai työkaluja jatkoon brändiasian eteenpäin viemiseksi.”
Miksi ostaa koulutustallenne
Saat hyvän pohjan brändistrategian teolle aina suunnittelusta jalkautukseen. Koulutuksessa näytetään käytännöllisiä esimerkkejä konkreettisista työkaluista. Koulutuksen jälkeen osaat myös viestiä tarvitusta investoinnista ylimmälle johdolle.
Kenelle?
Koulutus soveltuu erityisesti markkinoinnin ammattilaiselle, jonka työtä brändistrategia koskettaa. Koulutuksesta on hyötyä myös sinulle, joka haluat syventää osaamistasi aiheesta.
Kouluttajat
Linda Capelletti, asiakkuusjohtaja, Sherpa
Liisa-Lotta Väyrynen, strategi, Sherpa
Jukka Niittymaa, myyntijohtaja, Sherpa
Koulutus pidetty
maaliskuu 2023
Kesto
2:50:40
Tallenteen hinnat
Jäsen 99 € sis. alv. 25,5 %
Ei-jäsen 199 € sis. alv. 25,5 %
Saat koulutuksen heti käyttöösi
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.