Ota haltuun Account Based Marketingin metodit ideaaliasiakasprofiilin tunnistamisessa ja asiakkaiden kontaktoinnissa
Tässä koulutuksessa opitaan, mitä sinun tulee ottaa huomioon, jotta saat aloitettua ketterästi suunnanmuutoksen kohti parhaiten konvertoituvia asiakkaita.
Koulutuksessa keskitytään:
- ideaaliasiakasprofiilin tunnistamiseen
- oman markkinontimixin sekä asiakasdatan hyödyntämiseen
- myynnin ja markkinoinnin tavoitteiden yhdistämiseen
- mittareiden ja mittaamisen tärkeyteen
- teknologian ja 3. osapuolen datan hyödyntämiseen
Kolme tuntia & kolme osiota:
- ABM ja meidän organisaatio; ketkä sitä toteuttavat?
- Oma asiakasdata ja 3. osapuolen tarjomat rikastamispalvelut
- Case: Ideaaliasiakasprofiilin ja Buying Intentin tunnistaminen
Palaute koulutuksesta
”Hyvä aihe ja hyvä setti! Lisää tällaisia!”
Miksi ostaa tallenne?
Koulutus on relevantti kaikille markkinoinnin asiantuntijoille ja päättäjille, jotka kaipaavat lisäbuustia oman asiakasdatansa ymmärtämiseen ja uuden, potentiaalisen markkinan tunnistamiseen. Opit mm. oman asiakasdatan ajantasalla pidosta, automaatiomahdollisuuksista ja kuumimpien liidien tunnistamisesta, sekä personoidun viestinnän rakentamisesta.
Kenelle?
Sisältö sopii erityisesti markkinointi- ja myyntijohtajille ja asiantuntijoille, jotka haluavat konkreettisia esimerkkejä myynti- ja markkinointiprosessien tehostamisesta ja automaatiosta datan ja ABM-metodien avulla.
Kouluttaja
Timo Suomalainen, myyntipäällikkö, B2B Martech-ratkaisut, Dun & Bradstreet Finland Oy
Koulutus pidetty
maaliskuu 2025
Kesto
2:46:26
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Tallenteen hinnat
Jäsen 99 € sis. alv. 25,5 %
Ei-jäsen 199 € sis. alv. 25,5 %
Saat koulutuksen heti käyttöösi