Mainonta on pokaamista. Miten varmistat, että sinulla käy flaksi?

  • Mistä syntyi konseptuaalinen idea, jolla Diesel valloitti maailman?
  • Mitä tapahtui eräänä aamuna hieman ennen kuin ihmiset alkoivat hokea Elämä on?
  • Mistä kumpusivat Absolut Vodkan, Playstationin ja Axen ideat?
  • Miksi vanhoillinen vakuutusyhtiö ryhtyi remeltämään Easy Livingin tahtiin?

Tässä koulutuksessa pääset kuulemaan kuuluisien kampanjoiden syntyhistorioita ja hämmentäviä paljastuksia!

Sisältö:
1. Strategiasta ideoihin vai päinvastoin?
2. Kuvan ja sanan symbioosi ja suunnittelun sekamelska.
3. Miten tulla hyväksi ideoijaksi ja ideoiden ostajaksi?

Palaute koulutuksesta 
”Tämä oli huima nostalgiatrippi noihin mainoksiin jotka vaikuttivat aikanaan tosi paljon. Esiintymässä ihminen isolla iillä, ei briljeerausta termeillä tai oman egon korostamisella, kiteytetyt ppt-esityssivut samalla havainnollistamassa ymmärrettävää, syvällistä ja uskottavaa kerrontaa. Tietää mistä puhuu. Jätti paljon ajattelemisen aihetta. Kiitos.”

Miksi ostaa koulutustallenne?
Vaikuttavimmat ideat syntyvät kirkkaasta briiffistä, selkeistä tavoitteista ja ihmisyyttä koskettavasta sisällöstä, joka on mieleenpainuvaa ja upeaa. Koulutus antaa valmiudet tällaisten ideoiden synnyttämiseen.

Kenelle?
Koulutus sopii erinomaisesti brändinrakentajille, markkinointityön tilaajille ja mainonnan suunnittelijoille.

Kouluttaja
Markku Rönkkö, kirjailija, copywriter, ohjaaja

Koulutus pidetty
marraskuu 2023

Kesto
2:50:01

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

Tallenteen hinnat
Jäsen 99 € sis. alv. 25,5 %
Ei-jäsen 199 € sis. alv. 25,5 %

Saat koulutuksen heti käyttöösi

OSTA TALLENNE

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa