Opi analysoimaan digitaalisten palvelujen käyttöä uuden Google Analyticsin avulla

Koulutuksessa tutustutaan uuden Google Analyticsin raportteihin ja harjoitellaam omien analyysien luontia Googlen Analytics -demotilin avulla.

Koulutuksessa opit:

  • löytämään raporteilta yleisön demografisia tietoja ja vertailemaan yleisöjä
  • löytämään liikenteenlähteistä ja kampanjoiden toimivuudesta kertovia tietoja
  • luomaan omia analyyseja kartoitusten avulla
  • tutustut attribuutiomallien vertailuun

Google Analytics -demotili
Jotta voit osallistua harjoituksiin, tarvitset käyttöösi Google-tilin (joko Gmail tai muu Google-tili) ja pääsyn Googlen Analytics -demotilille. Ohjeet Demotilin käyttöoikeuksien pyytämiseen löydät täältä. Käyttöoikeuden saaminen voi kestää 1-2 arkipäivää, joten teethän pyynnön ajoissa ennen koulutusta!

Palaute koulutuksesta 
”Oikein hyvä ja tarpeellinen koulutus. Kouluttaja on todella hyvä ja opetustyyli selkeä ja rauhallinen. Täyskymppi.”

Kenelle?
Koulutus sopii markkinoijille, joilla on jo kokemusta perinteisen Google Analyticsin (Universal Analytics) käytöstä ja jotka ovat siirtymässä GA4:n käyttöön.

Suosittelemme tutustumaan GA4:n toiminnan periaatteisiin katsomalla MARK webinaarin aiheesta.

Kouluttaja
Mirkka Tajakka, Senior Web Analyst, Quru

Koulutus pidetty 
huhtikuu 2022

Kesto
2:17:38

Tallenteen hinnat
Jäsen 99 € sis. alv. 25,5 %
Ei-jäsen 199 € sis. alv. 25,5 %

Saat koulutuksen heti käyttöösi

OSTA TALLENNE

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa