Markkinointi NYT -sarja tuo esille hyvin erilaisten yritysten onnistumisia digitaalisessa markkinoinnissa sekä B2B:n että B2C:n puolelta. Aiheina mm. myynnin ja markkinoinnin yhteistyö, pk-yrityksen markkinoinnin murros, asiakaskokemus, kansainvälisyys ja hyvinvointiteknologia.
Haastattelut pureutuvat digitaalisen markkinoinnin konkretiaan ja arkeen. Saat näkemystä, miten voit hyödyntää uusia työkaluja ja tapoja omassa työssäsi, sekä miltä uudenlainen tekeminen arjessa tuntuu.
Aloitusjaksossa sarjan host Juha Pihkakoski kertoo, millaisia oivalluksia hän sai ja mitä yhtäläisyyksiä upeiden asiantuntijoiden näkemyksistä löytyi: ”Kaikkia yhdistää logiikka, että tekemisestä halutaan oppia – kutsutaan sitä sitten leaniksi, agileksi tai ei millään termillä. Markkinoinnilla on oikeasti rooli näissä yrityksissä niiden eteenpäin viemisessä, se ei ole vain pakollinen paha.”
Juha toimii Aboadin toimitusjohtajana sekä kouluttaa digitaalista markkinointia laajasti eri kohderyhmille. Juhan digitaalisen markkinoinnin viikkokatsauksen voit tilata maksutta tästä.
Haastattelija
Sanna Laakkio, toiminnanjohtaja, MARK
Kesto
33:28
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.