MARKin vieraana myynnin ja markkinoinnin yhteispelistä keskustelemassa Sami Särkelä. Sami on tehnyt pitkän ja näyttävän uran markkinoinnin parissa Suomessa. Hän on osannut uudistua ja uudistaa niin omaa toimintaa, kuin organisaatioiden tekemistä missä ikinä hän onkaan ollut vaikuttamassa.
Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Miltä näyttää vähittäiskaupan myynnin ja markkinoinnin pelikenttä?
- Konkreettiset stepit myynnin ja markkinoinnin onnistuneeseen yhteistyöhön
- Entä työkalut ja teknologiat?
- Miten johtaa kaupallista koneistoa?
- Miten olla hereillä arjessa, että tehdään oikeita asioita?
Asiantuntija
Sami Särkelä, Digital and Marketing Director, Gigantti
Haastattelija
Juha Pihkakoski, toimitusjohtaja, Aboad
Kesto
29:02
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.