MARKin vieraana markkinointiviestinnästä keskustelemassa Differon perustaja Katri Tanni. Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Mitä hyvä markkinointiviestintä pitää sisällään?
- Markkinointiviestinnän tulevaisuuden trendit?
- Markkinointiviestinnällisiä huomioita vallitsevassa kriisitilanteessa?
- Mikä on markkinointiviestinnän paikka organisaatiossa?
- Miten median murros näkyy markkinointiviestinnässä?
- Kuinka tärkeää vuorovaikutus on markkinointiviestinnässä?
- Ajatuksia asiakaslähtöisestä ja sidosryhmälähtöisestä läsnäolosta?
- Miten markkinointia ja viestintää voidaan yhdistää?
- Case-esimerkkejä onnistuneesta markkinointiviestinnästä ja -strategiasta?
Asiantuntija
Katri Tanni, Head of Consulting, Differo
Kesto
16:28
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.