MARKin vieraana B2B-markkinoinnin muutoksen läpiajosta ja modernisoinnista keskustelemassa Henna Niiranen. Henna on ollut vaikuttamassa suomalaisen B2B-markkinoinnin kehittymiseen useammassa organisaatiossa. Hän on ennakkoluuloton ja rohkea uudistaja, joka innostaa uuteen aktiivisesti myös sosiaalisessa mediassa jakamalla avoimesti ja rehellisesti omia oppejaan arjesta.
Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Miksi muutoksesta on helppo syttyä?
- Onko yrityksen koolla merkitystä markkinoinnin modernisoinnissa?
- Mitä markkinoinnin modernisointi käytännössä tarkoittaa?
- Muutokset markkinoinnin asiantuntijan roolissa ja osaamistarpeessa?
- Kumppaneiden rooli ja merkitys muutoksessa?
Asiantuntija
Henna Niiranen, Marketing Lead, TietoEVRY
Haastattelija
Juha Pihkakoski, toimitusjohtaja, Aboad
Kesto
36:47
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.