MARKin vieraana verkkokaupasta keskustelemassa Kari Wikholm. Haastattelussa pureudumme COVID-19 pandemian vaikutuksista kauppaan ja siihen, mitä haasteita se asettaa markkinoinnin kannalta. Mitkä ovat 2020-luvun kuumat trendit ja mitä markkinoinnin ammattilaisen pitäisi ajatella juuri nyt? Amazon on tuomassa oman lusikkansa kevään markkinaan: mitä strategiavaihtoehtoja siihen pitäisi alkaa rakentaa?
Asiantuntija
Kaupan monitaituri Kari Wikholm alias HC Wiki, #wpsm konsultti- ja hr-toimistosta. Wikillä on mittava tausta kaupan johtotehtävistä peräti 30 vuoden ajalta ja hän on ollut mukana perustamassa useita kauppapaikkoja sekä myös omia verkkokauppoja. Tällä hetkellä Wiki auttaa kauppiaita ymmärtämään muuttuvaa ostokäyttäytymistä ja etenkin verkkokauppojen palvelumuotoilua strateginen näkökulma edellä.
Kesto
28:15
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.