MARK Original on Markkinointiliiton tuottamaa sisältöä.
Kuvaus:
MARK järjesti syksyllä 2019 työpajan, jossa mainostajat ja markkinoinnin toimistot saivat kertoa, millaista osaamista markkinoinnissa tulevaisuudessa tarvitaan.
Yksi esille nousseista osaamisista ja aiheista oli Markkinoinnin tulosvastuu, toimenpiteistä tuottamiseen. MARK:in vieraana ja aiheesta keskustelemassa Aarne Töllinen, CMO, Barona
Asiantuntija:
Kolmivuotiaan uteliaisuudella aamuisin heräävä Aarne uudistaa työkseen työelämää Baronan markkinoinnin ja viestinnän kipparina. 16-vuotiaana flyerinjaosta alkanut markkinointiura on kuljettanut hänet matkailualalta, toisenlaisen toimiston kautta soteen ja nyt unelmatyöhönsä Baronalle. Kun paljosta tietää vähän, mutta ei mistään paljoa, on Aarnen mielestä syytä keskittyä ammattitaitoisten tiimien sekä kumppanuuksien rakentamiseen.
Kesto:
47:08
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.