MARKin vieraana digitaalisesta markkinoinnista keskustelemassa Timo Uusi-Kerttula. Timo konsultoi työkseen yrityksiä, jotka pyrkivät valtaamaan tilaa Kiinan markkinasta.
Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Miten kiinalainen kuluttaja eroaa suomalaisesta kuluttajasta?
- Miten Kiinan markkinaan pääsee käsiksi?
- Miten pk-yritys pääsee osaksi valtavaa Kiinan markkinaa?
- Miten minimoida ongelmia alussa?
- Miten kaupankäynti on muuttumassa?
Asiantuntija
Timo Uusi-Kerttula, ChiQR
Haastattelija
Juha Pihkakoski, toimitusjohtaja, Aboad
Kesto
38:31
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.