MARKin vieraana Marjo Piirto keskustelemassa, miten brändi lähtee Suomesta maailmalle myyden suoraan kuluttajille. Marjo on vienyt modernisti Ouraa maailmalle ja saanut ensikäden tietoa siitä, miten pinnalla oleva DTC-markkinointi käytännössä toimii. Tällä hetkellä Marjo toimii ACONin digitaalisen myynnin johtajana ja aikaisemmin hän on vaikuttanut laajasti Polar Electron organisaatiossa.
Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Mitä DTC pitää sisällään tänä päivänä?
- Mitä hyötyjä suoraan asiakkaalle myymisestä on?
- Miten tuotekehityksen, myynnin ja markkinoinnin tulisi toimia yhdessä?
- Miten Oura segmentoi ja mikä oli ansaitun median merkitys?
- Globaali vai lokaali markkina?
Asiantuntija
Marjo Piirto, Director, Digital Sales, ACON Finland Oy
Haastattelija
Juha Pihkakoski, toimitusjohtaja, Aboad
Kesto
49:35
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.