MARKin vieraana markkinoinnin automaatiosta keskustelemassa Henrik Rantoniemi. Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Mikä on automaation ydinidea markkinoinnissa?
- Milloin on aika ottaa automaatio käyttöön liiketoiminnassa?
- Onko markkinoinnin automaatio vain isoille yrityksille vai onko siitä hyötyä myös pienille toimijoille?
- Mitä markkinoinnin automaatiotyökaluja on markkinoilla?
- Automaation trendit vuonna 2020: missä mennään?
Asiantuntija
Henrik Rantoniemi, Smartum Oy, ruori.io
Henrik on sydämeltään markkinointiteknologisti, joka rakastaa markkinointisisältöjen suunnittelua ja kommunikointia modernien martech-järjestelmien välityksellä. Hän uskoo, että sisältömarkkinointi ja automaatio ovat ratkaisu asiakkaan kokeman arvon kasvattamiseen. Vain keskittymällä asiakkaaseen, hänen ongelmiinsa, tunteisiinsa ja tavoitteisiinsa yrityksen liiketoiminta voi kukoistaa.
Kesto
31:03
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.