MARKin vieraana asiakaskokemuksesta ja asiakasymmärryksestä keskustelemassa Piritta Koivisto. Piritta on tehnyt aiheen parissa pioneerityötä: hän valmistui alunperin sosiaalipsykologiksi, jonka jälkeen toimi strategina mainostoimistoissa sekä Suomessa että Lontoossa. Vuonna 2011 Piritta oli mukana perustamassa asiakasymmärrystoimisto Koplaa. Tällä hetkellä hän toimii Finnairilla vastaten Aurinkomatkojen brändistä ja tuotekehityksestä.
Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Miksi syttyä asiakaskokemuksesta?
- Millainen on onnistunut asiakaskokemus digin ja offlinen yhdistelmänä?
- Miten vastuu asiakaskokemuksesta jakautuu?
- Mikä motivoi yrityksiä panostamaan asiakaskokemukseen?
Asiantuntija
Piritta Koivisto, Head of Brand, Marketing and Product Development, Finnair
Haastattelija
Juha Pihkakoski, toimitusjohtaja, Aboad
Kesto
42:38
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.