Tiivistetty koulutus Kurion kehutusta ”Social Brand Master Class” -valmennuksesta
Some on muuttanut yksilöiden päivittäistä käyttäytymistä muutaman tunnin edestä. Some on mullistanut yhteiskuntia niin kulttuurin, lakien kuin hallitsijoidenkin osalta. Tässä koulutuksessa sukelletaan siihen, mitä se on tehnyt markkinoinnille. Ja mitä markkinoijan tulisi tehdä muuttuneessa mediakentässä.
Koulutuksen osa-alueet:
- Brändinrakentaminen ja maineenhallinta viisiportaisen Social Brand -viitekehyksen kautta
- Kurion ja omien alojensa huippujen tutkimuksia markkinan ja markkinoinnin muutoksesta
- Maailman parhaiden social first -yritysten malliesimerkkejä
Palaute koulutuksesta
”Selkeät mallit mahtavine esimerkkeineen, näissä on paljon pureskeltavaa kotitehtävinä.”
Miksi ostaa tallenne?
Koulutuksesta saat sekä ison kuvan ymmärrystä että konkreettisia työkaluja, viitekehyksiä ja refekeissejä omaan työhösi. Tähän kolmetuntiseen on tiivistetty kolmepäiväinen valmennus, jota on kiitelty niin kotimaassa kuin Cannes Lionsissa.
Kenelle?
Koulutus sopii niin somemanagereille kuin toimitusjohtajille ja kaikille siltä väliltä – kokonaisuus on rakennettu palvelemaan kaikkia brändinrakentamisesta kiinnostuneita, taustatiedoista riippumatta.
Kouluttajat
Jari Lähdevuori, Executive Creative Director
Erika Danielsson, Strategist
Kurio // The Social Media Age(ncy)
Koulutus pidetty
tammikuu 2025
Kesto
2:38:09
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Tallenteen hinnat
Jäsen 99 € sis. alv. 25,5 %
Ei-jäsen 199 € sis. alv. 25,5 %
Saat koulutuksen heti käyttöösi