Pohjoismaiden suurin kirjallisuustapahtuma on myös yhteisö: oppeja tapahtuman konseptoinnista ja menestyksestä
Helsingin Kirjamessut on kasvanut Pohjoismaiden suurimmaksi kirjallisuustapahtumaksi. 24 vuoden kehitystyössä keskeistä on ollut kirjaharrastajien yhteisön kuuleminen ja vahvistaminen sekä tiivis yhteistyö toimialan kanssa.
Messukeskuksen Business Lead Tanja Pasila ja Helsingin Kirjamessujen ohjelmajohtaja Ville Blåfield kertovat, mitä tapahtuman konseptointi, ohjelman kuratointi, yhteisön kanssa toimiminen ja viestintä ovat opettaneet.
Poimi oppeja monenlaiseen viestintään, konseptointiin, sisällöntuotantoon ja ilmiöittämiseen. Blåfield käy läpi oppeja omasta roolistaan käsin: Helsingin Kirjamessujen ohjelmajohtajana ja viestinnän ja ansaitun median asiantuntijana. Pasila puolestaan tuo kokonaisuuteen liiketoiminnan näkökulman.
Palaute webinaarista
”Loistava kokonaisuus! Kirjafriikille erinomaista taustatietoa, kiitos!”
”Asiallinen ja tasapainoinen esitys!”
Asiantuntijat
Tanja Pasila, Business Lead, Messukeskus
Ville Blåfield, ohjelmajohtaja, Helsingin Kirjamessut
Kirjamessujen ohjelmajohtajan tehtävän ohella Ville on toiminut Milttonin ansaitusta mediasta vastaavana johtajana, valmentajana ja neuvonantajana sekä tehnyt pitkän uran toimittajana suomalaisissa sanoma- ja aikakauslehdissä.
Tanjalla on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus tapahtuma-alalta, ja hän työskentelee Helsingin Messukeskuksessa Messut-liiketoiminnan tulosvastuullisissa tehtävissä vastaten mm. Helsingin Kirjamessuista, Habitaresta ja Kevätmessuista. Lisäksi Tanja vauhdittaa kasvujohtajana tekniikan myyntiä koko Suomen Messut konsernissa.
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Kesto
1:20:16
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.