Kuinka viestinnän ja markkinoinnin kollegasi kiinnittävät työnsä organisaationsa strategiaan ja mittaavat tuloksia ja vaikuttavuutta?
Viestinnän, markkinoinnin ja palvelukehityksen raja-aidat murtuvat. Vaikutuksen ja vaikuttavuuden määrittely sekä kohderyhmien ymmärtäminen on entistä tärkeämpää organisaatiolle ja myös kaikille viestinnän ja markkinoinnin tekijöille. Tässä webinaarissa kuulee tiivistetyt opit kymmenien eri sidosryhmämedioiden strategioista.
Palaute webinaarista
”Loistava puheenvuoro viestinnän kokonaisvaikuttamisen mahdollisuuksista, tämän asian kun johtajat vielä omaksuisivat olisi omaakin työtä paljon helpompi tehdä sekä tuottaa sillä parempaa tulosta.”
”Olipa mahtava kuulla pitkästä aikaa näin loistavaa esiintyjää, joka on sekä ulosanniltaan että osaamiseltaan huippuluokan tekijä. Kerrassaan mukaansatempaavaa kerrontaa. Jäi fiilis, että haluan kuulla aiheesta ihan kaiken mitä Timolla on kerrottavanaan! Kiitos!”
Asiantuntija
Timo Berry, strategi, luova johtaja & toimitusjohtaja, Berry Creative
Timo on kansainvälisesti palkittu luova johtaja ja strategi. Hän uskoo kysymyksillä johtamiseen. Tärkeimpiä kysymyksiä hänelle ovat: Mikä on tilanne ja ratkaistava ongelma? Keitä siihen liittyy? Milloin olemme onnistuneet? Miksi sillä on väliä?
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Kesto
1:19:36
Haluaisitko oppia aihetta syvemmin?
Jatka aiheessa koulutustallenteella: Strategiasta konkretiaan asiakasymmärryksen avulla