Millaisella yhteistyöllä saadaan aikaan erottuva ja mieleenpainuva mainoselokuva?

Huono mainosidea tulee aina kalliiksi. Tässä webinaarissa kuulet, kuinka vältät keskinkertaisuutta ja onnistut yhteistyössä samalla itseäsi, tiimiäsi ja kumppaneitasi haastaen. Ohjaaja Finn Andersson kertoo konkreettisten esimerkkien kera, miten saat mainoselokuvan tekemisestä kaiken irti.

Palaute webinaarista
”Hyvä vähemmän keskusteltu aihe. Intohimo alaan näkyi.”

Asiantuntija
Finn Andersson, ohjaaja

Finn Anderssonin tie on vienyt häntä videoharrastuksesta elokuvakouluun ja siitä edelleen ohjaajan työhön. Takana on yli 20 vuotta spotteja, satoja tuotantoja, vielä useampia treatmentteja, suunnitelmia, tapaamisia ja palavereja. Musavideoita. Yrityksiä ja yrittämistä. Finnin Direct talk -podcast tarjoilee ammattilais- ja kokemuspohjaisia oppeja tarinankertojilta ja tiivistämisen mestareilta. 

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

Kesto
1:20:22

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa