Mitä tarkoittaa, että brändi tai yritys on uskollinen asiakkailleen?

Suomalaisten lojaliteetti brändejä, tuotteita ja palveluita kohtaan ei ole sellaista, minkälaiseksi sitä on usein luultu. Uusi lojaliteetti kääntää asiat ympäri. Brändien ja yritysten on onnistuttava olemaan uskollisia omille asiakkailleen, jotta asiakas kokee arvostusta ja siten halua suosia.

Tuoreita tutkimustuloksia 
Käymme läpi The Next New -sarjan julkaisun, joka sisältää laajoja tutkimustuloksia lojaliteetista sekä nipun yritysjohdon haastatteluita. Pureudumme siihen, minkälaista lojaliteetti todella on ja miten valjastaa se edukseen.

Palaute webinaarista
”Selkeä esitystapa ja mielenkiintoinen aihe, josta ei niin paljon keskustella yleisesti. Virkistävää siis saada uusia näkökulmia.”

Asiantuntijat
Kirsi Kalpio, Business Director & Roope Ruotsalainen, CEO
frankly (hasan-ryhmä)

Kirsi innostaa ja auttaa yrityksiä kohti vahvempaa asiakaskeskeisyyttä tuomalla muutosmatkan avuksi uudenlaisia ajattelumalleja ja työkaluja. Roope on Frankly Partnersin toimitusjohtaja sekä matkaopas, joka kollegoineen auttaa suunnistamaan organisaatioiden ja brändien asiakaskeskeisyyden muutosmatkoilla.

Kesto
1:15:46

Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa