Kylmästä kontaktista kuumaan kosketukseen – Case Yle
Miten digitaalisuus muuttaa kaiken sen, mitä asiakkuudesta ja asiakassuhteista pitäisi ajatella? Miten rakentaa merkityksellistä ja kestävää suhdetta suomalaisiin? Miten Areenasta tuli suomalaisten rakastetuin digitaalinen brändi?
Asiantuntija
Jaakko Lempinen, Head of Customer Experience, Yle
Jaakko yhdistelee työssään niin strategista johtamista, muotoilua, arvonluonnin mekanismeja, tekoälyn mahdollisuuksia sekä kirkkauden tuomista pimeyden laaksoihin. Pitkän kaupallisen mediauran jälkeen hän on viime vuodet vastannut Ylen asiakaskokemuksesta sekä tiedolla johtamisesta.
Kesto
1:15:18
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.