Miltä näyttää markkinoinnin tulevaisuus? Entä oma tulevaisuutesi markkinoinnin tekijänä?

Hasan & partnersin Riku Vassinen kurkistaa kristallipalloon ja spekuloi, mikä tulee oikeasti mullistumaan markkinoinnissa ja toisaalta minkä asioiden suhteen vastaukset saattavat löytyä historiasta.

Käymme läpi:

  • Onko brändi on tulevaisuudessa yritysten ainoa erottautumistekijä?
  • Tullaanko luovuus monistamaan ja joutuvatko kaikki markkinoinnin tekijät vielä elinaikanamme työttömiksi?
  • Miksi brändien tulisi pitää pilke silmäkulmassa nykyistä enemmän ja nauraa erityisesti itselleen?

Palaute webinaarista
”Ihan huikea webinaari ja kiitos Rikulle kaunistelemattomista ajatuksista. Kerrankin joku uskaltaa sanoa, että me tehdään kaikki ”samaa skeidaa”. KIITOS!”

”Hyvä kooste tämän päivän markkinoinin haasteista ja tarpeista. Myös käytännön neuvoja ja varoituksia. Oletan, että jokainen löysi ahaa-elämyksiä sekä jotain arkityössä hyödynnettävää”

Asiantuntija
Riku Vassinen, CEO, hasan & partners

Riku saapui vuonna 2022 Suomeen hasan & partnersin toimitusjohtajaksi tehtyään pitkän uran kansainvälisissä mainostoimistoissa. Hän on työskennellyt kolmella eri mantereella (Euroopassa, Aasiassa ja Afrikassa) yli 15 vuotta ja tehnyt yhteistyötä sellaisten suurbrändien kuin Unilever, Google, HSBC, Uber, Netflix, Coca-Cola ja Diageo kanssa.

Kesto
1:17:04

Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa