Kuinka Z-sukupolvi muutti markkinoinnin pelisääntöjä?
Webinaarissa käymme läpi, millaisia kuluttajia nuoret ovat ja mitä Z-sukupolvi (1995-2010 syntyneet) brändeiltä odottaa. Tämän lisäksi tarjolla on nuorten kuluttajien tavoittamiseen liittyviä konkreettisia case-esimerkkejä, miten brändit kuten Moccamaster, MTV Oy ja Warner Music Finland ovat hyödyntäneet kohderyhmän osallistamista ja co-creation -menetelmiä kohderyhmäymmärryksen lisäämiseen, tuote- ja palvelukehitykseen sekä markkinointiviestinnän toimenpiteisiin.
Palaute webinaarista
”Eija on erittäin hyvä esiintyjä ja sisältö täyttä timanttia.”
”Rennossa muodossa caseja ja ajatuksia aiheesta.”
”Täyden kympin suoritus!”
Asiantuntija
Eija Gerlander, toimitusjohtaja, nuorisomarkkinointitoimisto Bängeri
Eija Gerlander on Suomen ensimmäisen z-sukupolveen erikoistuneen markkinointitoimisto Bängerin perustajaosakas ja toimitusjohtaja. Bängeri perustettiin auttamaan brändejä z-sukupolven tavoittamisessa ja hurmaamisessa. Tämä tehdään yhteistyössä kohderyhmän kanssa ja co-creation -menetelmiä hyödyntäen. Eijan mukaan työskentely nuorten kanssa on parasta anti age -hoitoa, jota markkinoilla on tarjolla!
Kesto
1:05:17
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.