MARKin vieraana Satu Laakso Berneriltä jakamassa kasvutarinansa markkinoijana perinteisestä digiin. Satu on pitkän uransa aikana kehittynyt muuttuvan ympäristön mukana sekä markkinoinnissa että vaihtamalla toimialoja. Hän on malliesimerkki siitä, miten johdosta alkaen on oltava mukana muutoksessa ja oman ymmärryksen kautta tarjottava tiimille parhaat mahdolliset opit työssä menestymiseen.
Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Miten markkinoinnin asiantuntijan rooli on muuttunut?
- Kuinka markkinoinnin muutosta viedään läpi organisaation?
- Millaista osaamista ja tiimin sisäistä kommunikointia muutos vaatii?
- Miten ylläpitää omaa osaamista?
- Vinkit digimarkkinoinnin alkutaipaleelle
Asiantuntija
Satu Laakso, Berner, markkinointijohtaja, johtoryhmän jäsen
Haastattelija
Juha Pihkakoski, toimitusjohtaja, Aboad
Kesto
24:21
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.