MARK Original on Markkinointiliiton tuottamaa sisältöä.
Kuvaus
MARK Kasvuaamu -tallenne ”Case Aamu Partners – Asiakasarvon johtaminen” tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Miten varmistaa asiakasarvon jatkuva kasvattaminen käytännössä?
- Miten löytää datalähteistä ja -tulvasta se johtamisen kannalta olennainen?
- Liiketoiminnan kannalta olennaisimpien syy-seuraussuhteiden hahmottaminen
- Asiakasarvon jatkuva seuranta, oppiminen ja resurssien uudelleenohjaus
Asiantuntija
Tuomas Paananen, CEO, Aamu Partners
Kesto
29:38
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.