MARK Original on Markkinointiliiton tuottamaa sisältöä.
Kuvaus
MARKin vieraana asiakkuuskokemuksesta keskustelemassa Sirte Pihlaja, CEO, CCXP, Trained LEGO® Serious Play® Facilitator. Sirte kävi myös juuri ennen poikkeustilaa pitämässä jäsenillemme LEGO® Serious Play® -työpajan asiakkuuskokemuksen muotoilusta.
Asiantuntija
Sirte Pihlaja on Suomen ensimmäisen asiakkuuskokemusten suunnittelutoimiston, Shirute Oy:n (www.shirute.fi) toimitusjohtaja ja maailmanlaajuisen Customer Experience Professionals Associationin (www.cxpa.fi) toiminnanjohtaja Suomessa. Kansainvälisesti tunnettu alansa huippuasiantuntija, valmentaja, designer ja strategisti neuvoo jo yli 25 vuoden kokemuksella asiakkuuskokemuksen, myynnin ja brändien kehittämistä isoille kansainvälisille ja kotimaisille yrityksille eri toimialoilla. Shirutessa hän tuottaa luovia ratkaisuja kokonaisvaltaiseen asiakkuuskokemusten johtamiseen, tutkimiseen, mittaamiseen ja suunnitteluun, asiakaskuunteluun ja maineenhallintaan, asiakastiedolla johtamiseen sekä ratkaisujen konkretisoimiseen palvelumuotoilun keinoin. Sirte toivoo, että yhä useampi markkinoinnin, myynnin ja viestinnän ammattilainen heittäytyisi mukaan luovaan leikkiin bisneksen kehittämiseksi yhdessä ja ihan tosissaan.
Kesto
28:17
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.