MARK Original on Markkinointiliiton tuottamaa sisältöä.
Kuvaus:
MARK järjesti syksyllä 2019 työpajan, jossa mainostajat ja markkinoinnin toimistot saivat kertoa, millaista osaamista markkinoinnissa tulevaisuudessa tarvitaan.
Yksi esille nousseista osaamisista ja aiheista oli Brändi, kilpailuedun luominen. MARK:in vieraana ja aiheesta keskustelemassa Jari Danielsson, CEO, Co-founder – Kuudes Helsinki
Asiantuntija:
Jari on vuonna 2004 perustetun, asiakaslähtöisen strategian ja sitä tukevien tuote- ja palvelukonseptien suunnitteluun erikoistuneen designtoimisto Kuudennen toimitusjohtaja ja yksi perustajista. Takana on jo yli 25 vuotta brändistrategioiden sekä käyttäjälähtöisen konseptikehityksen parissa niin asiakkaan kuin toimiston puolella. Jarin näkemyksen mukaan tulevaisuuden voittajat erilaistavat itsensä jo konseptin tasolla – avainsanoina merkityksellisyys, samaistuttavuus, aitous ja rohkeus.
Kesto:
43:42
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.