MARK Original on Markkinointiliiton tuottamaa sisältöä.

Kuvaus:
Case Kämp Collection – Asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen

Kämp Collection Hotels on valikoima luksus- ja lifestylehotelleja, joita yhdistää odotus korkeasta ja ainutlaatuisesta asiakaskokemuksesta.

Esityksen tavoitteena on kuvata:
• yhtiön tapa ja keinot johtaa asiakaskokemusta henkilöstöä osallistaen
• mitä tarkoittaa brändillä johtaminen mission ja arvojen mukaisesti, merkityksellinen henkilöstökokemus keskiössä

Asiantuntija:
Krista Syväkari, Liiketoimintajohtaja, Kämp Collection Hotels Oy

Kesto:
29:23

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.