Kasvuaamu Lahdessa 9.5.2019
Saskia Salomaa, markkinointipäällikkö, Lekane Oy
Jos PK-yrityksessä laitetaan panokset vain strategiseen markkinointiin, ei kukaan kuule yrityksestä, vaikka sillä olisi kuinka hieno tarina. Jos taas panostetaan pelkästään taktiseen markkinointiin, ei mitään kerrottavaa ole. Miten yrityksissä tasapainoillaan strategisen ja taktisen markkinoinnin välillä? Miten saadaan omia, asiakastyössä tarvittavia tekijöitä välillä auttamaan myös markkinoinnissa?
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.